EXPOSITIE 2017

Zomerse kunstexpositie in Tuin en Galerie A3H te Wapenveld

ELK jaar wordt er in en om de expositieruimte “A3H” aan de Mosweg 24 in Wapenveld een kunstexpositie gehouden die vrij toegankelijk is voor belangstellenden. De organiserende “Adriana Hoogenboom Stichting” is ook dit jaar een samenwerking aangegaan met KEK uit Epe. Het resultaat van deze coöperatie met als thema: “ONDER HOGE BOMEN”                         is tussen 2 en 30 juli te zien en te bewonderen in en om de Galerie A3H.                                       Open op zaterdag en zondag tussen 11.00 en 16.00 uur.                                                         Adres: Mosweg 24 te Wapenveld

KEK (Kollectief Enthousiaste Kunstenaars) bestaat uit een groep van tien professioneel gekwalificeerde kunstenaars die, al dan niet beroepsmatig, veel verschillende soorten kunst vervaardigen. Naast KEK’s eigen expositieruimte (naast de Grote Kerk in Epe) werkt de groep graag mee aan de “ZomerExpo” onder auspiciën van de Adriana Hoogenboom stichting in Wapenveld.
VEEL soorten beeldende kunst, tekeningen, schilderwerken, beeldhouwwerken en keramiek worden tijdens de vier weken in juli tentoongesteld in de daartoe beschikbare expositieruimte (Galerie A3H) op het terrein van de heer A. van Dijk aan de Mosweg 24 te Wapenveld. Niet alleen in deze ruimte maar ook rond het huis en in de grote tuin staan uiteenlopende kunstwerken opgesteld. De werken zijn ook te koop.

• Werk van Tineke van den Eerenbeemd: Verrassend, speels en persoonlijk
  • Werk van Elly Provoost-Troost: Harde steen met warme gevoelens
  • Marieke Havekes: Gelaagdheid en dynamiek
  • Willemien van Gurp: “#365days-challenge”